Ako každý rok pred Vianocami prosíme zákazníkov o trpezlivosť s doručením zásielok. Momentálne evidujeme problémy so Zásielkovňou, ktorá nám posledný týždeň vyzdvihuje balíky nepravidelne. Doručenie teda môže byť dlhšie ako na aké ste zvyknutí a ktoré tento dopravca obyčajne deklaruje.

Možnosti dopravy sú súčasťou obchodných podmienok.

Tovar deklarovaný ako skladom a objednaný do 12H v pracovný deň spravidla expedujeme v rovnaký deň. Objednávky po 12H prípadne cez víkend a sviatky sú expedované nasledujúci pracovný deň.

Cena prepravy závisí od hmotnosti, veľkosti zásielky a krajiny, do ktorej zásielku doručíme. Presná a záväzná cena za dopravu je vždy uvedená v nákupnom košíku pred dokončením objednávky.

 Doprava na Slovensko sa realizuje

 Prepravná spoločnosť PPL/ WeDo

Prepravná spoločnosť GLS

Zásilkovna

Slovenská pošta

Cena od 95Kč/ 3,8 Eur, zdarma od veľkosti objednávky 2200Kč/ 88 Eur a viac.

Zhrnutie základných informácií o preprave

1. Úplné a pravdivé informácie, ako napríklad telefonický a e-mailový kontakt, niekoľkonásobne zvyšujú úspešnosť doručenia. Skontrolujte, prosím, informácie v potvrdzujúcom e-maile a v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí nás kontaktujte, najlepšie ešte pred odoslaním zásielky.
2. Dodacia lehota v EÚ je v priemere 3-5 dní od odoslania. Skladovanie zásielky je možné v priemere 5 dní. Aktívne sledujte cestu vašej zásielky a v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí kontaktujte priamo nás alebo prepravnú spoločnosť.
3. Sme schopní zasielať zásielky takmer do celej EÚ, ale existujú aj výnimky, kedy to nie je možné. Nie sme schopní doručovať na Maltu, Cyprus a do ostrovných štátov Španielska, Talianska, Spojeného kráľovstva a ďalších. Dodanie do krajín, ktoré nie sú uvedené v košíku, je vždy zmluvné. Cena prepravy je uvedená na základe požiadavky zákazníka.
4. V niektorých krajinách majú prepravcovia povolené ponechať balík uložený v najbližšom možnom parcelshope bez toho, aby sa pokúsili o doručenie na cieľovú adresu. Toto je vo všeobecnosti postup dopravcu v menej dostupných oblastiach. 
V prípade poškodenia zásielky je potrebné uplatniť reklamáciu u predávajúceho (telefonicky alebo e-mailom) spravidla do 2 dní. Adresát si musí ponechať celý obsah zásielky + obalový materiál. Adresát musí s vodičom zásielky spísať protokol o škode. Ak sa správa nevyhotoví, nie je možné uplatniť nárok na náhradu škody na zásielke.

Tieto možnosti dopravy nadobúdajú účinnosť 1.11.2018